Batman Voice
Batman voice

Thank you for your suggestion. We will add this voice request to our User Request wish-list.
-
Anonymous commented
Please bring Batman back...so funny to me
-
Anonymous commented
Boa noite, gostaria que voltasse a voz do Batman para navegação
-
Anonymous commented
More action characters, like: Superman, Batman, Hulk, Captain America, and so many others!
-
Anonymous commented
Gostaria que voltasse a voz e o carro do charada é do batman obrigada
-
Anónimo commented
Me gustaría que pusierais de nuevo la voz de Batman de forma indefinida, cómo el icono del coche de batman también de forma indefinida, y aparte de eso, me gustaría que haya más variedad de iconos del coche, no solo el de Batman o el del acertijo, que haya más variedad tanto en las voces como en el icono del coche, de las que hay actualmente y también en los avatares, un saludo y gracias.
-
Anonymous commented
Por favor volta com a voz do batmam
-
Anonymous commented
Gostaria que waze voltace com a viz do batmam
-
Rodrigo Enrico commented
Por favor, poner nuevamente la voz de Batman de manera ilimitada. Gracias
-
Anonymous commented
Que vuelva la voz de Batman
-
Anonymous commented
USED MORE CHARACTERS TO USED LIKE JOKER CAR OR BATMAN CAR AND VOICES
-
Anonymous commented
I would like different voice and mood like the joker and Batman has before I loved, I try to get back both or maybe we can but in apple store different
-
Duncan Tumelo Molefe commented
Batman Voice and his comments was entertaining and making the journey a blissful one.
-
Besi Seitaj commented
I'd like to have the Dark Knight back.
-
Anonymous commented
Batman
-
Anonymous commented
Fiquei bem desanimado quando vi que a voz do batman e o humor do batman foram excluídos, a viagem tinha ficado mais divertida , perguntar ao usuário antes de fazer esse tipo de mudança ajudaria muito para pelo menos saber a opinião de quem faz uso do aplicativo.
-
Anonymous commented
Tragam o Batman de volta. Por favor.
-
Anonymous commented
Fiquei bem desanimado quando vi que a voz do batman e o humor do batman foram excluídos, a viagem tinha ficado mais divertida , perguntar ao usuário antes de fazer esse tipo de mudança ajudaria muito para pelo menos saber a opinião de quem faz uso do aplicativo.
-
Anonymous commented
Please make Batman voice permanent
-
Luis Colliers commented
Please bring back the Batman Voice and keep it permanently
-
Anonymous commented
Volta da voz do Batman