Det är något fel på waze appen. Några här i Sverige ock Stockholm stad använder waze frekvens strålar på något sätt att kan människor bl
Det är något fel på waze appen. Några här i Sverige ock Stockholm stad använder waze frekvens strålar på något sätt att kan människor bli skadad eller dödad . Gäller frekvens som man skriver på adress sidan . Jag har gjort klagomål innan och ni hade stängt på denna sidan . Men jag har kollat någrant att den går öppna och änvända denna sidan igen . Det står på denna sidan just nu ordet . Inga sökresultat hittades .
Men den går att öppna denna sidan att ska vissa resultat.
Denna sidan används för att skapa strålar och frekvens över viss område .
Jag ska förklara hur fungerar.
När man öppna waze och skriver adress Stockholm. Den kan vara adress på ett hus och lägenheter. Då man har får och har karta över dessa område . Sen kommer du använda tangentbord för att skriva ingen på adress rutan
Man kan skriva på olika språk och välja. Om man skriver och använder lång och mycket ord . Den kan vara blandat svensk eller persiska eller arabiska ord . Man kan skriva ett person namn och identitet nummer och lägga lite extra ord som hjärta attack eller anatomi kropp stroke eller vad man vill på denna adress som person befinner sig . Sen trycka på resultat att få svar från waze appen. Waze appen från där uppe i himmel försöker egentligen svara på dem order som man har matat in och som robat försöker hitta på lösning på matat ord . Och kommer tolka ord matat på bara sekunder att göra reaktioner på över med strålar och frekvens på
Person. På den sidan som ni har stängt och visar [ inga sökresultat hittades] kan man öppna på så sätt att röra med fingret på skärmen mobil och dra ner med fingret och skärmen ner åt.
Då öppnas sidan som skrivit [ inga sökresultat hittades] . Och visar karta över område . Och samtidigt får reaktioner med strålar och frekvens över person bostad. Och dem order som man har matat in kommer robat waze från himmel som skickar frekvens att påverka person eller område . Robot brukar jobba när fått order med matat ord som man har skrivit i adress rutan och göra samma som har fått order . Kan ni vara snäll och stänga hel och hålet den sidan som visar inga sökresultat hittades på något sätt att man kan inte komma åt att öppna med att dra ner skärmen som i efterhand visar resultat med karta över område.