Please, give us an option for caravan, camping-car and big véhicule, to have large and cool road !!!!
I have a big old caravan, ad sometimes, road are not ridding easy with it.
It's possible to have an option like motorway or not, for ridding cool and secure with big and large truck, caravan or camping-car?
Thanks for your feedback. At this time, this doesn't fit on our roadmap, but we'll keep it in mind for future product planning.
-
Anonymous
commented
Frustrated it keeps sending me to places that are NO Commercial vehicles. Please help
-
Charles Wood
commented
Please add RV-Trailer towing mode. Love the Waze app, but need to make adjustments for RV traveling.
-
Anonymous
commented
oui ça manque beaucoup cette fonctionnalité... mon fourgon mesure 2,85m de haut !!!
-
Anonymous
commented
While using waze on our RV road trips I began to wonder if Waze was programmed for road and highway height restrictions.
-
Anonymous
commented
I agree
-
Anonymous
commented
Cette fonctionnalité serait vraiment la bienvenue surtout lorsque l'on roule en utilitaire et que l'on se retrouve face a des ponts de 3.00 mètres de hauteurs il qu'il faut faire un détour de 30 minutes
-
Carleen Hall
commented
Waze for commercial vehicles in Truck route
-
Anonymous
commented
Comme vous avez une super application , l’option poids lourds 🚛 serait un plus pour nous les routiers !!
Bientôt j’espère 🤞
Rico -
Pamela Fuentes Bravo commented
Siempre la ruta que se muestra es para vehículos menores. Mi hermano utiliza Waze y también conduce camiones. Muchas veces la ruta que wase le da es solo para vehículos pequeños y muchas veces a tenido que utilizar otro gps que le de la ruta correcta
-
Anonymous
commented
this idea is so cool and useful that find taxi or pickup truck or any services such them, user can find or offer they services through the app
-
nikki
commented
Waze should allow you to input vehicle type like Caravan/Trailer or RV/Motorhome and plan a route taking in consideration of the vehicle restrictions etc. No body wants to get stuck due to restrictions of the route or vehicle. like a single track road with a 40 ton truck in a mountain pass struggling and stopping traffic in both directions. or a motorhome stuck under a bridge...
-
Claire Malcolm
commented
Add in HGV unsafe or height restricted routes
-
Anonymous
commented
Completamente de acuerdo para evitar sorpresas desagradables ,cómo ya me ocurrió.
-
Anonymous
commented
I use waze frequently does a great job. I have been satisfied with being close to my destination, but I could really use the app if it were set up for commercial drivers.
-
alex
commented
אני נהג חלוקה של משאית /הרבה נהגים נתקלים בבעיות של כבישים צרים ופניות חדות שבילתי אפשרי לבצע אותם במקומות כמו נצרת תחתית וכדומה
-
Anonymous
commented
Bonjour je suis utilisateur quotidien de votre application et je conduit un camion de 2m80 de hauteur serait-il possible qu'on mette une option avec la hauteur du véhicule pour que l'itinéraire se fasse en fonction des ponts et des tunnels utilisable. Cordialement Pierre Gorgues en vous remerciant et merci pour votre application très utile
-
Anonymous
commented
Il serait bien de pouvoir donner les mesures de son véhicule si ce n'est pas une voiture de tourisme. En effet, je me suis déjà trouvé coincé dans des petits villages et ponts trop bas avec un mobilhome, motorhome ou campingcar.
-
Anonymous
commented
Il serait bien de pouvoir donner les mesures de son véhicule si ce n'est pas une voiture de tourisme. En effet, je me suis déjà trouvé coincé dans des petits villages et ponts trop bas avec un mobilhome, motorhome ou campingcar.
-
Anonymous
commented
As a full time RVer and OG Waze user, I’d love for the app to allow for my rig size in settings, automatically rerouting me from unworthy roads or too short bridges.
-
Anonymous
commented
What would be good is to be able to share car profiles with someone (i.e. wife). That would ease profile creation.
It could also help with mileage and anticipate fuel refill on longer trips.